Monday, December 5, 2011

ආයේ ආයෙමත් ප්‍රේමය හොයන්න...


ඔයා මං හිතපු කෙනා නෙවෙයි කියද්දිත්
පිස්සුවෙන් වගේ ආදරේ කරන්න


ඔයාට මාව ඕන වුණ වෙලාවට
ටිකක් ආඩම්බර වෙන්න

කෝ ඔයා තාම මහත් වුණේ නෑනේ කියද්දිත් හිනාවෙලා ආදරේ කරන්න.

තරහගිහින් කෑ ගැහුවත්  අහිංසක සුරංගනාවියක් වගේ ඉන්න හදන්න.

ඔයාගේ හිත රිදුනම ඔයාගේ හිත රිද්දපු අයට
ඔයා ඒ අයට බනින එක නවත්තනකම්
මං ඒ අයට බනින්න.

ඔයාගේ ගැබ්බර හිත මුදා හරින්න
සයුරක් වෙන්න අහසක් වෙන්න





මං ආසයි අයෙමත් වන්දනාවේ යන්න
වංකගිරියක මහා මේඝයක


ආයෙ ආයෙමත්

මට එපා. මට ඕන. හිතපු කෙනා නෙවෙයි. ඇතුලේ ආදරේ නැහැ. හැමදේම හොදට සිද්ධවෙයි. දාලා යන් නැහැ තියලා යන්නේ. ආදරේ කරේ මං මවාගෙන හිටි කෙනාට...කතා කලේ යාලුකමට..ඒක වැරදීමක්..මං දැනං හිටියේ නැහැ...ආදරේ කරන්න කියලා වෙන අයට කියන්නෙ නැහැ මේ තරම්....මෝඩයෙක් වගේ ඔයා දිහා බලාගෙන ඉන්නෙ....ඉමෝෂනල් වෙන්න එපා...හිනවෙලා ඉන්න...ඇයි ඔච්චර හිනාවෙන්නෙ..ඇයි ඔච්චර ද...නපුරු....මතක් වෙන් නැහැ නේද....

කියන දාහක් දේවල් ඇතුලේ ඔයාගේ ප්‍රේමය හොයන්න.....




2 comments:

  1. dahak deval ethulee oya...ge premaya hoyanna...

    lassanata liyala.. feel it.

    ReplyDelete